Egyszerű, gazdaságos szerkezet, amely ezzel együtt sok felhasználónak jelentheti az optimumot. A forgószék háttámláját és az ülőlapot köti össze, lehetőséget ad a háttámla magasság, dőlésszög és mélység beállítására is.
Hintamechanika (fotel-mechanikának is nevezik)
A klasszikus vezetői forgószékek mechanikája, segítségével működtethetjük a gázliftet, és ezzel állítható az ülésmagasság, valamint aktiválható a hintafunkció.
TILT MECHANIKA
Az ülés alatti kar, az ülőrész és a háttámla együttes hintázását teszi lehetővé.
Az ülőrész alatt található csavar segítségével testsúlyhoz állítható a hintamechanika.
Az ülőrész magassága az ülés alatti kar segítségével állítható.
Multiblock mechanika
Ez a hintamechanika továbbfejlesztett változata. Elsősorban abban különbözik az egyszerű hintamechanikától, hogy nem csak egyetlen, hanem „több ponton blokkolható”, vagyis rögzíthető 3 vagy 5 különböző dőlésszögben. Emellett a 2 mechanika között még a hintázási ív rajzolata is eltér. Akik mindkettőt próbálták, a multiblockét találták komfortosabbnak, bár ez személyfüggő.
Szinkron-mechanika (synchro, SYN)
A szék ülőlapjához rögzített szerkezet, ez tartja a háttámlát és ennek segítségével állítható az ülésmagasság, valamint – egymással szinkronizálva – beállítható és rögzíthető az ülés és a háttámla.
Aszinkron mechanika (asynchro, ASYN)
E mechanika révén a szék ülőlapjának és hátlapjának a dőlésszöge külön-külön, egymással nem szinkronizált – vagyis aszinkron – módon beállítható.